Implications and repercussions of postgraduate evaluation
Main Article Content
Abstract
After evaluating several years of experience, there was sufficient information to determine what changes were needed in its curriculum. The immediate consequence of this evaluation was a systematization of its objectives, resulting in three master's programs and a doctorate in administrative sciences, oriented toward the training of researchers.
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
References
Cañibe Rosas, Juan Manuel, “El poslgrado en ciencias administrativas de la ESCA y la situación socioeconómica de México”, (investigación administrativa. México, ESCA-IPN; abril-junio, 1984; pp. 23-30).
Astin, Alexander W., et al. La evaluación de programas educativos. México. UNAM, 1983; pp. 7-9.
Cañibe Rosas, Juan Manuel. “A propósito de la crítica...” (Didac. México. Universidad Iberoamericana; otoño, 1989; p. 51).
Una propuesta metodológica para realizar evaluaciones útiles está contenida en el texto de Wcill, Carol H. Investigación evaluativa. México. Editorial Trillas, 1987.
Sander, Benno. “Administración de la educación en América Latina: el concepto de relevancia cultural”. (La educación. Revista interamericana de desarrollo educativo. Washington. OEA, 1984; pp. 49-69).